keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

20.6.2012

Ahaha! :DD Ihana alkukuva! :DD


Eli halusin aloittaa tämän bogi teksti tuomoiselle ihanalla kuvalla (y) like :;D. Tosiaan tämä päivä on ollut ihan maittava. Maris oli meillä yötä ja me katottiin yks kauhuleffa, joka lainattiin tuolta filmtown:ista.. siis toi nightmare on elm street ja tykkäsin ainaki itte ihan. (:

Jeps! Jatketaan.. Sitte oltiin tallilla ft. Maris ja siel oli yks Laura ja Emily. Ja siis me hypittiin esteitä.. (ei siis hevosilla) Ihan ilman hevosia xdd. Kuvasin vähä jotai sieltä nii laitan kuvia toho alemmas. Joo meillä oli hyvin hauskaa. Perjantaina mennää lintsille. Mut en varmaa jaksa tehä mitää video niin saattaa olla, että otan kuvia. Jos äiti jaksaa ottaa xdd. Kyl uskon et se ottaa. Me mennään siis sinne mun sisko, mun veli ja mun veljen vaimo nii mennää sinne + mun äiti ja mun siskon lapsi, joka on joku n. 8kk ehk enemmä :DD siis ikänen.. joo eipä muuta..

Kieltäytyminen

Esteen kokoaminen
HYPPY YLI! :DD Aika korkee este..

1 kommentti: