lauantai 30. kesäkuuta 2012

Kuvia :33

tihrusilmä Oy (y)



Joo... ajattelin kertoa tästä päivästä.. Kuvia löytyy tuolta alempaa, mutta niin. :D Eli siis tosiaan aamu oli hyvin tylsä. Heräsin joskus ja sitten en tehnyt mitään. Tylsyydessä odottelin sitten Jempun soittoa. Sitten kun se soitti niin mentiin Iso-Omenan Arnoldsiin syömään pullaa :33. Joo mutta sen jälkeen me mentiin puistoon ottamaan kuvia. Kuvista ei tullut mitään parhaita, koska minulla jäi suunpieleen suklaata -.-. F*CK!!! Kuvista tuli kyl kivoja, mutta jos se tahra ei ois siinä nii oisin tosi tyytyväinen. Oon myös picmonkeylla koittanu muokata mut joo.. jatketaan. Eli siis kun oltiin siinä oltu tultiin meille pelaamaan SuperMarioBrosWii:tä. Jee jee.. olemme maailman mahtavimpia pelaamaan xdd. Mutta joo sitten oli tarkotus mennä metsään, sellaiselle suolle ottamaan kuvia, mutta alkoi sataa, eikä ehditty ottaa kuvia. Mutta joo.. kuvia tuossa alhaalla. Ja siinä on sitte mun pari uutta ostosta sit kans (:





Tää on aika mahtava

Tihru silmät ._.

Sori oli tylsää :DDD (tylsää) (y)





Täs on mun laukku Tallinnasta makso 15euroo

Lompakkokin Tallinnasta 7 euroo

Mun uudet biksut ;) Stadiumista. (Lähetään siis Kreikkaan niin piti ostaa uuet bikinit) Mut ylä- ja alaosa makso yhteensä 34euroo.

Elossa olevat aurinkolasit pitäs ostaa uusia (;


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti